Met AppleCare for Enterprise werken deskundigen van Apple samen met jouw team om de hulpvragen rondom iPhone, iPad, Mac en Apple Studio Display in jouw bedrijf soepel te laten verlopen. Devices worden snel gerepareerd en vervangen en je ontvangt ondersteuning voor zowel je werknemers als je helpdesk. Met AppleCare for Enterprise is je bedrijf in goede handen, zodat jij kunt blijven gaan.
Met AppleCare for Enterprise ben je verzekerd van snelle reparaties en vervangingen van Apple-devices. De technici van Apple zorgen ervoor dat eventuele problemen snel worden opgelost, waardoor de downtime tot een minimum wordt beperkt. Dit stelt jullie werknemers in staat om snel weer aan de slag te gaan en maximaliseert de productiviteit van jouw bedrijf.
AppleCare for Enterprise biedt een uitgebreide helpdeskondersteuning voor werknemers. Deze deskundige, persoonlijke ondersteuning helpt jouw werknemers om efficiënter te werken en zorgt ervoor dat ze optimaal gebruik kunnen maken van hun Apple-apparaten. Voor complexere problemen kun je één keer per jaar gebruikmaken van support voor de IT-afdeling. Tegen een meerprijs kan je extra IT ondersteuning regelen via een AppleCare OS Support-overeenkomst.
Met AppleCare for Enterprise geniet je van uitgebreide dekking voor zowel hardware als software. Afhankelijk van het product heb je de keuze uit twee, drie of vier jaar dekking. Dit omvat reparaties, vervangingen en support. Als er in die periode een probleem is met de hardware, wordt dit zo snel mogelijk verholpen door AppleCare for Enterprise.
Met een wereldwijd bereik in meer dan 30 landen biedt AppleCare for Enterprise een consistente en betrouwbare ondersteuning over de hele wereld. Of jouw bedrijf nu lokaal opereert of wereldwijde vestigingen heeft, AppleCare for Enterprise is er om jou te ondersteunen, waar je ook bent. Met een uitgebreid netwerk van gecertificeerde serviceproviders kan Apple snel en efficiënt reageren.