Klachten afhandeling | Aces Direct
Zoeken
Zoeken

Klachten

Klachten

Bij Aces Direct staat de kwaliteit van onze service voorop. Wij streven naar maximale klanttevredenheid en doen ons uiterste best om jou zo goed mogelijk te helpen met jouw IT-uitdagingen. Toch kan het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent.

Heb je een klacht?
Bespreek de klacht met je accountmanager. Deze zal er alles aan doen om een passende oplossing te vinden voor de klacht. Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met Sven van Boxtel, Managing Director bij Aces Direct via sven.van.boxtel@acesdirect.nl

Wat doen wij met de klacht?
Wij gebruiken de klacht om onze dienstverlening te verbeteren. Tevens geeft je ons hiermee de kans om samen een oplossing te zoeken voor de klacht. Binnen 3 werkdagen nemen we contact met je op. Afhankelijk van het soort klacht doen we dat telefonisch, schriftelijk of maken we een afspraak. In dit eerste contact proberen we de klacht direct op te lossen.

Wij streven ernaar om de klacht binnen 10 werkdagen naar tevredenheid af te handelen. Mochten wij meer tijd nodig hebben om een passende oplossing te vinden, dan hoor je dat natuurlijk tijdig.

Ook als we de klacht ongegrond verklaren en niet in behandeling nemen, wordt je hierover geïnformeerd. De reden waarom we de klacht zo beoordelen wordt dan duidelijk aangegeven. Je krijgt altijd een schriftelijke bevestiging van deze beslissing.